czwartek, 18 października 2012

Kasza jaglana na śniadanie i konkurs blogów wegańskich


Składniki:

3 łyżki kaszy jaglanej
8 łyżek wody
1 łyżka mleka kokosowego w proszku
szczypta soli
 
1 łyżka poppingu z amarantusa
1 łyżka preparowanej kaszy jaglanej (znalazłam takie cudo w Inter Marche)
bakalie: u mnie tym razem migdały + 2 łyżki mieszanki keksowej
1 łyżka miodu sosnowego

Kaszę gotujemy w wodzie z rozpuszczonym mlekiem kokosowym i szczyptą soli, aż wchłonie cały płyn. Po ostygnięciu mieszamy ją z resztą składników i dosładzamy miodem. Bakalii oczywiście może być więcej i różne rodzaje - ja akurat miała pod ręką takie, ale często dodaję też orzechy, wiórki kokosowe, suszoną żurawinę, śliwki czy morele. Super syte i zdrowe, dające kopa na cały dzień śniadanie :). Smacznego!

A jeśli ktoś chciałby zagłosować na mój blog w konkursie Empatii to zapraszam do lajkowania ;).

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=9765ad20d7&view=att&th=13a741a047e41065&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_q_kHbYsaU_pg7PQnHYRWr&sadet=1350571124647&sads=8CnHiWItoFx8bnOAAA8jibdvreA

3 komentarze:

  1. Bardzo zdrowe śniadanie :) A zaskoczyła mnie preparowana kasza jaglana, nigdy czegoś takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczyła ta kasza, ale stwierdzam, że lubię takie zdziwienia ;).

      Usuń